US Air Force ia în considerare reducerea numărului de cisterne aeriene și, în schimb, să folosească pentru realimentarea aeronavelor aeronavele comerciale, transmite Jane.
Tom Swiderek, președintele Omega Air Refueling Services (OARS), a declarat pe 3 martie că a discutat cu USAF despre o cerință între 10.000 și 20.000 de ore de zbor pe an la o valoare a programului de aproximativ 500 milioane de dolari pe an, pentru realimentarea în zbor a avioanelor militare. Comandamentul Mobilității Aeriene a organizat, pe 17 decembrie, o conferință pe teme de industrie cu reprezentanții din domeniu la care au participat aproximativ 40 de persoane reprezentând 14 companii pentru a discuta despre contractarea realimentării în aer a avioanelor militare din aeronave comerciale.
US Air Force arată că în 2021 a propus reducerea flotei sale de cisterne aeriene cu 20 de aeronave. Și-ar reduce capacitatea de avioane McDonnell Douglas KC-10A de la 56 la 40 de aeronave iar flota Boeing KC-135 Stratotanker de la 167 la 159 aeronave. Totuși, în același timp, crește inventarul de aeronave Boeing KC-46A Pegasus de la 40 la 44.
Vezi și: US Air Force vrea să folosească cisternele aeriene și ca noduri de comandă și control
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News