În bătălia pentru corvetele ce vor intra în dotarea Forțelor Navale Române au intrat mai mulți jucători importanți pe piața de construcții navale militare.
FINCANTIERI
În România, Fincantieri este cel mai mare angajator din industria navală, prin cele două șantiere operate de filiala sa norvegiană VARD în Brăila și în Tulcea, având peste 5.000 de angajați direcți și 3.000 de subcontractori. Fincantieri a investit peste 150 de milioane de euro în aceste două șantiere navale în ultimii 10 ani.
NAVAL GROUP
Naval Group participă împreună cu Șantierul Naval Constanța, între cele două existând un parteneriat de colaborare. Naval Group este unul dintre puținii constructori la nivel mondial de portavioane, submarine nucleare și nave militare de ultimă generație. Printre navele construite de Naval Group se numără și corvetele Gowind 2500 pe care gigantul francez vrea să le construiască împreună cu Șantierul Naval Constanța pentru Marina română.
THYSSEN KRUPP MARINE SYSTEMS
ThyssenKrupp este prezentă în România prin toate cele cinci divizii ale sale: metalurgie, auto, ascensoare, bunuri indstruale și servicii. Nemții dețin trei unități de producție la Galați și Sibiu.
DAMEN
Olandezii de la Damen Group Shipyards au anunțat recent încheierea negocierilor cu Guvernul României, privind preluarea Șantierului Naval Daewoo Mangalia. Angajamentul Damen față de industria construcțiilor navale din România este de lungă durată. Compania a deținut și operat Damen Shipyards Galati din 1999.
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News